۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۸

تقدیر مردمی از یک «مدیر بانکی» مردمی 

فرهنگ تکریم ارباب رجوع در ادارات، بانک ها و نهادهای دولتی همواره مورد اهتمام ویژه و تاکید مسئولان هر دستگاهی بوده و مدیر شایسته و خدمتگذار باید به مردم معرفی شود تا الگویی برای حفظ کرامت و تکریم مراجعان به ادارات شود. 

تقدیر مردمی از یک «مدیر بانکی» مردمی 

به گزارش سراج24؛ این روزها که دغدغه های مختلف ممکن است ما را از برخی اخلاق حسنه غافل کند، مراعات حسن خلق و برخورد مناسب با مراجعان به محیط کارمان کار بس مهم و تأثیرگذار در امنیت روانی جامعه دارد چراکه ایجاد آرامش روانی در بین آحاد جامعه نقشی به سزا در ایجاد آرامش روحی افراد داشته و موجبات کارگشایی از امور خواهد بود. 

بانک ها یکی از اماکن پر ترددی هستند که آحاد مردم از همه اقشار با آن همواره سروکار دارند و لذا با توجه به کثرت مراجعه و شلوغی دائم شعب بانکی، مراعات حقوق مردم درعین قانون مداری را ضروری می نمایاند. 

در میان بانک های متعدد فعال در کشور، شناخت و ارتباط مستمرچندین ساله رسانه ای با بانک سپه بهانه ای شد تا اشاره ای به رئیس شعبه ای کنیم که در بسیاری مراجعات مردمی و به اذعان بسیاری مراجعان، از حسن خلق و برخوردی مؤدبانه، همراه با مراعات اصول اخلاقی و کاری با ارباب رجوع داشته و مراجعه کننده ای نیست که ناراضی از درب شعبه بانکی اش خارج شود، حتی اگر کارش به لحاظ قانونی قابل انجام نباشد. 
«حسن خادم الحسینی» رئیس بانک سپه شعبه مرکز خرید قلهک، از جمله رؤسای پرکار، با اخلاق، مردم دار و قانونمندی است که در مواجهه با ارباب رجوع همواره لبخند برلب و با رعایت ادب و احترام، امور مدنظر مراجعان را با در نظر گرفتن مقررات بانکی اما در عین حال با نهایت رأفت و اخلاق مداری انجام داده و کارکنان تحت مدیریت خود را نیز به رعایت ادب و احترام در برخورد با مشتریان ترغیب و تشویق می نماید. 

پر واضح عمده مراجعان به بانک ها معمولا در انجام امور بانکی عجله داشته و رعایت و تطابق با برخی مقررات و بخشنامه ها برای شان سخت، مبهم و پر سئوال است که آقای خادم الحسینی و همکاران پرتلاش او در این گونه مواقع با حسن خلق و احترام موارد مورد سئوال مشتریان را پاسخ داده و نهایت همکاری را با مراجعه کنندگان به شعبه اعمال می دارند که این امر حاکی از جو سالم، منظم، قانونمند و پرنشاط حاکم بر شعبه مذکوربوده و مورد تایید و وثوق بسیاری مراجعان است. شاید اگر در انجام امورمحوله اداری و ماموریت های اجرایی مورد نظر بانکی این شعبه هم بررسی شود بتوان به جرآت آن را در رده شعب طراز اول بانک سپه نامید. 

تردیدی نیست ساختار حاکم بر مدیریت کلان بانک سپه از دیرباز مردم محوری و مشتری مداری همراه با تکریم ارباب رجوع را همواره سرلوحه امور خود دانسته و مراعات حقوق مردم را همیشه به مدیران شعب خود تاکید نموده چراکه وجود رئیسی شایسته در این شعبه در واقع بیانگر تدبیر و حسن انتخاب مدیران بالادستی در بانک سپه است.

شکی نیست حسب حدیث ژرف و پرمحتوای رضوی مبنی بر« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »، وظیفه ذاتی و انسانی هر فردی است که در مواجهه با حسن اخلاق و رعایت اصل مردم داری و مشتری محوری یک رئیس مردمی، مراتب قدردانی خود را ابراز و این موضوع را به اطلاع مدیرعامل انقلابی و مردمی بانک سپه و همه مدیران لایق و شایسته آن بانک وزین برساند، با شناخت و ارزیابی مثبتی که از مدیران ارشد بانک سپه در اذهان مردم وجود دارد، به نظر می رسد قدردانی از این رئیس شعبه شایسته و مردمی و معرفی ایشان به عنوان یک مدیر طراز بانکی، بتواند الگویی مطلوب از یک رئیس شعبه شایسته را به جامعه پرتلاش و اخلاق مدار بانکی کشور ارائه نموده و موجبات رضایت الهی و مردم فهیم کشورمان را فراهم آورد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۸۳
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••